Mananca doar atunci cand iti este foame

Va povesteam ieri despre cum se poate slabi fara a folosi pastile de slabit. Ei bine, haideti sa vedem in continuare cateva informatii, in completarea articolului de ieri.

La o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, ar trebui să încercați să mâncați când va este foame (vezi sfatul numarul 2 de mai sus). Și dacă nu ți-e foame? Nu manca. Nimic nu încetinește pierderea în greutate mai mult decât ca atunci cand consumati frecvent o mulțime de alimente de care nu aveți nevoie. Aceasta, de fapt, este atât de importantă încât merită o secțiune proprie.

Reduceți gustările inutile

Gustarile inutile pot fi o problema si pentru o dieta cu putini carbohidrati. Unele lucruri sunt ușor de mancat doar pentru că sunt gustoase și ușor accesibile. Iată trei capcane comune de urmărit

  • Produse lactate cum ar fi smântâna și brânzeturi. Ele funcționează foarte bine atunci cand sunt gatite. Problema este atunci cand mâncați o grămadă de brânză în fața televizorului seara … fără a va fi foame. Fii atent cu asta. Sau o mulțime de deserturi cu creme ce le mananci atunci când ești de fapt deja plin și continuă să mănânci pentru că au un gust bun.
  • Nucile: este foarte ușor să mănânci până cand ai terminat toate nucile, indiferent cât de plini sunteți. Un sfat: Potrivit științei, nucile sărate sunt mai greu de oprit din mancat decât cele nesărate. Nucile sărate vă tentează să aveți mai multă mâncare. Bine de stiut. Un alt sfat: Evitați să aduceți întreaga pungă pe canapea, alegeți, de preferință, un castron mic. Eu mănânc adesea toate nucile din fața mea, chiar dacă imi este foame sau nu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *