Cum sa slabesti fara pastile de slabit?

Aveți probleme cu pierderea în greutate? Sau ai vrea să slabesti mai repede? Ai ajuns la locul potrivit.

Adevărul trist este că ideile convenționale – mănâncă mai puțin, alergi mai mult – nu funcționează pe termen lung. Numărarea caloriilor, exerciții de ore în fiecare zi și încercarea de a ignora foamea voastră? Aceasta este suferința inutilă și veti pierde timpul și voința prețioasă. Este o metoda de pierdere în greutate pentru masochiști. În cele din urmă aproape toată lumea renunță. De aceea avem o epidemie de obezitate.

Din fericire, există o cale mai bună. Pregateste-te pentru pierderea in greutate fara efort.
Pe scurt: Greutatea dumneavoastră este reglementată hormonal. Tot ce este necesar este reducerea hormonului dvs. de stocare a lipidelor, insulina, și veți pierde fără efort excesul de greutate.

Mai jos este un ghid practic pas cu pas pentru a face exact acest lucru fara a folosi pastile de slabit.

Alegeti o dieta cu putini carbohidrati

Daca doriti sa slabiti ar trebui sa incepeti prin evitarea zaharului si al amidonului ( precum painea). Aceasta este o idee veche: de 150 ani sau mai mult au fost nenumarate diete de slabit sau de a manca mai putini carbohidrati. Ce este nou este ca zeci de studii stiintifice au aratat ca, da, o dieta cu putini carbohidrati este cea mai eficienta metoda de a slabi.

alimentatie sanatoasa

Evident, este posibil sa pierzi in greutate cu orice dieta – doar mananca mai putine calori decat arzi, nu? Problema cu acest sfat simplu este ca se ignora foamea. Majoritatea oamenilor nu vor sa manance mai putin. Aceasta dieta este pentru masochisti. Mai devreme sau mai tarziu, persoana va renunta la dieta si va incepe “dieta yoyo” (aici poti citi mai multe despre yoyo).

Principalul avantaj al dietei cu conținut scăzut de carbohidrati este că acestea vă fac să doriți să mâncați mai puțin. Chiar si fara a numara caloriil. Zahărul și amidonul pot crește foamea, evitându-le în același timp să vă scadă apetitul la un nivel adecvat. Dacă organismul dumneavoastră dorește să aibă un număr adecvat de calorii, nu trebuie să vă deranjezi să le numărați. Astfel: Calorii contează, dar nu trebuie să le numărați.

Un studiu din 2012 a arătat, de asemenea, că persoanele care consumă o dietă bogată în carbohidrați au ars 300 de calorii pe zi – în timp ce se odihnesc! Potrivit unuia dintre profesorii de la Harvard din spatele studiului, acest avantaj “ar fi egal cu numărul de calorii arse de obicei într-o oră de activitate fizică moderată”. Imaginați-vă că: o întreagă oră bonus de exercițiu în fiecare zi, fără să exersați

Concluzie: O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați reduce foamea și ușurează mancatul mai puțin. Și ar putea chiar să vă sporeasca arderea grasimii în timpul repausului.

Mancanca cand iti este foame

Nu fi foame. Cea mai obișnuită greșeală la începerea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrati: reducerea consumului de carbohidrați în timp ce încă te temi de grăsimi. Carbohidrații și grăsimile sunt cele două surse principale de energie ale organismului si este nevoie de cel puțin una dintre ele.

Putini carbohidrati si putine grasimi = foamete

Evitarea atât a carbohidraților cât și a grăsimilor duce la foame, pofta și oboseala. Mai devreme sau mai târziu, oamenii nu pot suporta și renunță. Soluția este să consumați mai multe grăsimi naturale până când vă simtiti satisfăcuți. De exemplu:

  • Unt
  • Smantana
  • Ulei de masline
  • Carne (inclusive cea grasa)
  • Peste gras
  • Sunca
  • Oua
  • Ulei de nuca de cocos, etc.

 

Mâncați întotdeauna suficient, astfel încât să vă simțiți satisfăcuți, mai ales la începutul procesului de pierdere în greutate. Făcând asta pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrati înseamnă că grăsimea pe care o consumi va fi arsă ca și combustibil de către corpul tău, deoarece nivelurile de insulină sau hormonul de stocare a lipidelor vor fi reduse. Veți deveni o mașină de ardere a grăsimilor. Veți pierde excesul de greutate fără foame.

Încă vă temeți de grăsimile saturate? Frica de de grăsimi saturate se bazează pe teorii învechite, care s-au dovedit incorecte de știința modernă. Untul este un aliment bun. Cu toate acestea, Puteți mânca mai ales grăsimi nesaturate (de exemplu, ulei de măsline, avocado, pește gras). Aceasta ar putea fi numită o dietă mediteraneană cu conținut scăzut de carbohidrați și funcționează foarte bine.

Mâncarea atunci când iti este foame implică și altceva: Dacă nu iti este foame, probabil că nu trebuie să mănânci încă. Când vă aflați într-o dietă cu putini carbohidrati, puteți avea încredere în senzatia voastra de foame și sațietate din nou.

Unii oameni mănâncă de trei ori pe zi și ocazional gustări între ele (rețineți că gustarile frecvente  ar putea însemna că veți beneficia de adăugarea de grăsimi la mese, pentru a crește satietatea). Unii oameni mănâncă doar o dată sau de două ori pe zi si nu iau gastari niciodata. Mănâncă doar când ți-e foame.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *