Consuma mancare adevarata

O altă greșeală comuna atunci cand oamenii consumă o dietă saraca în carbohidrați se înșeală de marketingul creativ al produselor speciale “cu putini carbohidrati”.

Alimentația reală este ceea ce oamenii mănâncă de mii sau chiar mai bine de zeci de mii de ani, de ex. carne, pește, legume, ouă, unt, ulei de măsline, nuci etc.

Dacă doriți să scăpați de greutate, ar trebui să evitați produse speciale cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt pline de carbohidrați. Acest lucru ar trebui să fie evident, dar comercianții creativi fac tot ce pot pentru a vă păcăli (și pentru a obține bani). Acestea vă vor spune că puteți consuma biscuiți, paste, înghețată, pâine și o mulțime de ciocolată pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, atât timp cât le cumpărați marca. Sunt plini de carbohidrați. Nu va lasati pacaliti.

Ce zici de pâinea cu conținut scăzut de carbohidrati?

Aveți grijă: dacă este coaptă cu cereale, cu siguranță este plina de carbohidrati. Dar unele companii încă încearcă să o vândă ca o opțiune cu conținut scăzut de carbohidrați

Ciocolata cu conținut scăzut de carbohidrați este, de obicei, plină de zahăr, pe care producătorul nu le enumără ca carbohidrați. Dar aproximativ jumătate din aceste carbohidrați pot fi absorbite, crescând nivelul zahărului din sânge și insulina. Restul de carbohidrați ajung în colon, provocând gaze și diaree. Mai mult, orice îndulcitori poate menține pofta de zahăr.

PS. Apropo de carbohidrati, iti recomand sa citesti si cateva despre Dieta Dukan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *