5 Exerciții Ușoare pentru celulita

Toți suntem nebuni după o talie estetică și tonifiată, picioare fara celulita dar nimeni nu vrea să depună efortul necesar pentru aceasta. Așa că lăsați-mă să fac acest lucru ușor pentru voi. Iată exercițiile mele, încercate și testate, pentru acasă, pentru tonifierea și a reducerea taliei. Citiți mai departe pentru a afla mai multe si cum puteti scapa de celulita rapid si eficient.

5 Exerciții Ușoare pentru celulita, pentru Reducerea Grăsimii Abdominale și Pentru Definirea Taliei

Abdomenele bicicletă – bune pentru celulita

Abdomenele bicicletă sunt exerciții de un nivel mai ridicat, dar de o eficiență sporită. Nu vă faceți griji, nu aveți nevoie de o bicicletă pentru a face acest lucru. Acest tip de exercițiu se axează pe toate părțile abdomenului, de la cea superioară, la cea inferioară și poate fi făcut pe covor sau pe podea. În timp ce repetații acest tip de exercițiu. Pentru a evita durerile de spate, țineți spatele drept, pe sol. Aceste exercitii, ajuta foarte mult atunci cand faceti o cura pentru celulita si cred eu ca sunt un foarte bun tratament pentru celulita.

exercitii pentru celulita

Pentru a face un abdomen bicicletă:

  1. Întindeți-vă pe covor sau pe podea, și țineți mainile fie pe lângă corp, fie în spatele capului.
  2. Ridicați ambele picioare de pe sol și îndoiți genunchii.
  3. Aduceți un genunchi aproape de piept, în timp ce îndreptați celălalt picior.
  4. Continuați să faceți acest lucru ca și cum ați pedala pe o bicicletă. Ca începători, scopul este să faceți 10 repetări pe fiecare parte.

Plank-uri pentru celulita

Deși plank-urile sunt inamicii mei cei mai mari, sunt exerciții extrem de eficiente pentru celulita. Coapse, șolduri, brațe, talie – lucrează asupra fiecărui grup muscular. Mai mult, plank-urile sunt perfecte pentru îmbunătățirea posturii. Este important să vă mențineți forma în timp ce faceți plank-uri, așa că asigurați-vă că țineți corpul drept când vă aflați în poziția de plank.

Daca vreti sa scapati de celulita, pentru a spori eficiența unui plank, adăugați câteva variații.

Iată cum să faceți un plank cu rostogolire:
  1. Poziționați-vă pe podea, cu genunchii și coatele așezate pe sol.
  2. Tineți gâtul aliniat cu coloana vertebrală. Uitați-vă înainte, nu în sus sau în jos.
  3. Ridicați genunchii în sus și sprijiniți picioarele pe degete.
  4. Îndoiți genunchii, mențineți respirația normală și mențineți corpul în ritm.
  5. Aceasta este poziția plank de bază. Rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde.
  6. Acum, rotiți-vă și reveniți în poziția de plank. Mențineți timp de 30 de secunde și rotiți-vă din nou. Rotirea sporește eficiența și tonifiază și părțile respective ale corpului. Cred ca este una dintre cele mai bune combinatii de tratament pentru celulita pe care o stiu.

Fandări cu Rotire pentru celulita

În clase ale studio-urilor de fitness, sportivele de sex feminin fac acest tip de exerciții fizice cu gantere.

Fandările sunt grozave nu numai pentru picioare, ci și pentru abdomen sau celulita. Așa că, pe lângă că tonifiați și întăriți mușchii, fandările vă ajută să scăpați de grăsimea abdominală și de pe coapse. De asemenea, fandările sunt un lucru necesar în rutina de antrenament, mai ales dacă sunteți începători sau doriți să pierdeți semnificativ în greutate.

Pentru a face o fandare:

  1. Țineți-vă picioarele depărtate la lățimea șoldurilor, dar păstrați-vă genunchii ușor îndoiți.
  2. Ridicați-vă mâinile în fața voastră, aliniați-le cu umerii și țineți-le paralele cu solul.
  3. Faceți un pas înainte cu piciorul drept, și așezați-vă ca pe un scaun. Piciorul stâng trebuie poziționat înapoi, susținut de degete.
  4. Coloana vertebrală trebuie menținută dreaptă.
  5. Rotiți torsul spre dreapta, apoi spre stânga.
  6. Repetați de 10 ori. Puteți adăuga ulterior gantere sau chiar sticle de apă. Începeți lent, apoi creșteți greutățile, repetițiile și seturile. Celulita va disparea cat ai zice 1 2 3. Bine, este o metafora 🙂

Scaunul Căpitanului cand tratam celulita

Scaunul Căpitanului este un exercițiu complicat, dar care oferă rezultate rapide si este foarte eficient atunci cand vrem sa scapam de celulita. Vă rugăm să rețineți că este destul de dificil, întrucât trebuie să vă mențineți corpul în echilibru. Așa că folosiți un scaun robust și țineți pe cineva pe aproape, pentru a vă sprijini. Există multe variații ale acestui exercițiu, dar iată cum o puteți face cea mai ușoară versiune:

  1. Stați pe scaun, cu coloana vertebrală dreaptă și umerii relaxați. Păstrați mâinile în față, pentru a vă echilibra corpul.
  2. Acum, țineți-vă ambele mâini pe lângă corp, cu palmele pe lângă coapse, orientate în jos.
  3. În timp ce expirați, aduceți-vă ambele picioare în sus, astfel încât genunchii să fie aproape de piept. Mențineți poziția timp de 5 secunde. Nu vă aplecați în față sau îndoiți spatele.
  4. Aduceți picioarele jos și repetați.

Aceste exerciții ușoare pentru celulita, alături de o dietă adecvată și o cantitate suficientă de apă, vă vor ajuta să obțineți un abdomen tonifiat. Acestea funcționează prin a întări și a tonifia mușchii de bază. Din moment ce aceste exerciții pot fi făcute cu ușurință acasă, fără echipament, acum nu mai aveți nici o scuză. Deci, începeți să faceți exerciții și pregătiți-vă pentru un abdomen sexy si picioare fara celulita.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *